FirmaExpres podlahy s.r.o. vznikla v roce 2013 a zabývá se kompletním servisem a technologiemi související s podlahovinami, podlahovými krytinami, interiérovímy dlažbamy, úpravou podkladů pod podlahy a správnou technologii pokládky.
Původní řešení
- jak vypadalo původní řešení
- kde a jak sháněli první zákazky
- lorem ipsum
Jaký problém jsme potřebovali vyřešit
- víc poptávek
- moderní design firemního webu
- prezentace půjčovny vysoušečů
- moderní a funkční e-shop s širkou nabídkou produktů
- on-line marketing a získat větší povědomí o značce i mimo jihomoravský kraj
Výsledek
- nárust poptávek o xxx %
- zvýšení povědomí v JM kraji, Vysočině a dalších krajích
- rozšíření sortimentu o nábytek
- na míru upravený design e-shopu, na platformě Upgates
Pro expres podlahy jsme před x lety vytvořily firemni web na míru, který slouží jako online vizitka, která by dnes měla být standardem každé úspěšné firmy.
Cílem firemního webu bylo, prezentovat služby a zvednout dohledatelnost na internetu. Mimo to, jsme také chtěli představit showroom v Pohořelicích a získat více nových poptávek, nejen v jihomoravském kraji.
Po dvou letech se Lukáš rozhodl, že by chtěl v rámci onlinu ziskat mnohem větší prostor. Rozhodl se, že společně s námi postavi e-shop s podlahovýma krytinama, který navíc bude rozšířen o dekorativní stěrky, dveře, a nábytek. Společně jsme řešili, zdali je na místě nějaký rebranding, jestli postavit e-shop na míru a nebo vybrat některé z krabicových řešení.
E-shop na míru nebo pronájem e-shopu?
Nakonec jsme usoudili že tvořit e-shop na miru aktuálně nemá význam a vybírali jsme mezi pronájmem e-shopu na platformě shoptet nebo upgates. Lukáš už na shoptetu měl z minulosti testovací demo e-shopu, kde měl už asi kolem 1000 produktu, my se ale i přesto rozhodli ze
shoptetu migrovat vše na
upgates.
Originální webdesign
Důležitý pro nás byl design webu, který jsme si chtěli přizpůsobit na miru. Dále pro nás byla zásadní práce s obsahem, aby jsme mohli tvořit inspirativní a edukativní obsah. Ten pomůže nejen zákazníkům lépe se orientovat v nabídce dveří či podlahových krytin, ale také nám díky kvalitnímu obsahu bude e-shop lépe zvládat boj s konkurenci na předních pozicích ve vyhledavačich.
“Tvorba kvalitního obsahu patří do dlouhodobé strategie, díky kterému se zvedá povědomí o značce, důvěryhodnost a zvyšuje organickou návštěvnost e-shopu. Proč je důležité budovat kvalitní obsah?”
Branding a rebranding
Jednou z otázek bylo, jestli se budeme držet brandu exprespodlahy.cz a nebo budeme pracovat na e-shopu s novým brandem. Vzhledem k tomu, že e-shop obsahuje produkty od podlah, přes interiérové dveře až po dekorační stěrky a nábytek, bylo vhodnější zvolit doménu expres-interiér.cz
Chci se odlišit
Tady jsme měli s Lukášem od začátku jasno. Odlišit se. Takže žádné blikající bannery se slevou, slideshow s výhodnýma nabídkama na homepage, umělé slevy apod.
Aby hned na první pohled bylo jasné, že se specializuje na interiéry, tak jsme připravily 3D model budovy a interiéru s interaktivními prvky, které zákazníka nasměrují do konkrétní kategorie. Zajímovosti tady je, že jsme měli dva 3D modely. Denní a noční interiér a bylo nám líto, ten noční interiér nevyužit. Proto jsme úvodní 3déčko nastavili tak aby se v podvečerních hodinách přepínalo do večerního režimu. Nic, na čem by stál výkon e-shopu ale tyhled drobnosti nás baví.
Výhody pronájmu krabicového řešení e-shopu
Z našeho i klientova pohledu, to byla rozhodně úspora času a peněz. Díky tomu se můžeme více zaměřit na online marketing a budování nového brandu expres-interiér.